måndag 19 augusti 2013

Foto 251 ÅTTIO (356)




7 kommentarer:

  1. *S* Det tog en liten stund innan jag fattade - och så var jag tvungen att kontrollräkna så jag var säker på att jag uppfattat rätt ;)
    Uppmärksamt av dig :)

    SvaraRadera
  2. Bra tematolkning där,var ju också tvungen att kontrollräkna :-)

    SvaraRadera
  3. Men så smart och fin bild för åttio....

    SvaraRadera
  4. Suverän lösning på temat!

    SvaraRadera
  5. Lyckat och snyggt! Åttio är inte så lätt, hastighetsskylten känns som en nödlösning;) väldigt snygg spegling i glaset!

    SvaraRadera
  6. Perfekt till temat och du lyckades pricka helt rätt i antal.

    SvaraRadera
  7. Härligt löst och vad snyggt fotot blev med sin spegling!!! Kram ;D

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.