söndag 13 oktober 2013

Foto 306 MODIG (200)




En modig brandmansdrake i Sundsvall. 

7 kommentarer:

  1. Vilken gullig drake, ser inte ett dugg farlig ut som man hört att drakar ska vara, men säkert modig. :)

    SvaraRadera
  2. Och jag som trodde att drakar sprutar eld, inte att dom släcker den. Man behöver kanske inte vara så modig för att våga sig fram till den här draken i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Söt, bättre med en drake som sprutar vatten än en som sprutar eld tror jag. ;)

    SvaraRadera
  4. Det är ju bra att den släcker bränder så den inte alltid får skulden för att ha startat dem ;))

    SvaraRadera
  5. Härlig filur! Skall kanske stanna till i Sundsvall istället för att bara susa igenom ser det ut som! Undrar om den sadla om efter branden i Sundsvall, hahaa.... !!! Kram ;D

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.