tisdag 10 december 2013

FOTO 365 STORHET (296)


Nog känner man av sin egen litenhet och naturens storhet när man sitter där och njuter av en solnedgång.
Temat storhet får avsluta mitt bidrag till 365 foton 2013. Det har verkligen varit hur kul som helst. Vissa perioder har jag haft total idétorka, saknat fotoinspiration men nu är jag i mål! Men för det mesta har det varit inspirerande och nog är det så att jag sett teman lite varstans. Sambon har fått haft en ängels tålamod när vi har fått avbryta något för jag har ju "hittat ett tema". Ni kanske känner igen er........
Nu vill jag säga tack till alla som har besökt mej, alla härliga kommentarer och tack till alla som har bidragit med härliga bilder i era bloggar. Ni har gett mej massor med inspiration när jag har tittat in till er. Kram till er alla och jag hoppas att vi möts i utmaningen nästa år 2014. Jag fortsätter här med 2014 års utmaning. 



11 kommentarer:

  1. Det var ett vackert foto att avsluta 2013 med!!

    SvaraRadera
  2. Så vackert! Perfekta fotot att avsluta med. Grattis till målgången!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Och tack för all inspiration och vackra fotografier här på din blogg. Ser fram emot att se dina foton kommande år :) Stor varm julkram från Göteborg!

    SvaraRadera
  4. Grattis och tack för året.....jag är också snart i mål....tredje året ;-)

    SvaraRadera
  5. Vad kul och Stort GRATTIS! Och vilken härlig avslutning på din Utmaning!
    Om en vecka skall jag själv vara i mål för jag vill ge Fullmånen en till chans innan jag slutar! Och jag kommer också vara med nästa år för det är så inspirerande att vara med!!!
    GOD JUL och GOTT NYTT ÅR / Kram ;D

    SvaraRadera
  6. Grattis och vilket underbart slut foto. Jag är själv snart i mål för 3:de året i rad, men får nog nu börja ta några egna teman snart. Hittills har jag klarat mig utan. Jag kommer dock med största sannolikhet inte att fortsätta nästa år, men kommer att fortsätta att kika in hos några favoriter, så vi ses säkert. GOD JUL och GOTT NYTT ÅR

    SvaraRadera
  7. Du har "gått i mål"! Grattis :)
    Jo, vi ses nog 2014 också ... jag har bara inte anmält mig!

    SvaraRadera
  8. Grand final! Mycket vackert foto! Vad kul att du är i mål. Jag kommer inte att fixa det tyvärr men som sagt, utmaningen har gjort att jag fotograferat mycket mer än normalt vilket är jätteroligt.

    SvaraRadera
  9. Vilken värdig bild du avslutar årets utmaning med. Verkligen snyggt. Grattis till målgången!

    Känner så väl igen mig i din beskrivning. I bland måste man bara stanna och plocka fram kamerna för det finns ett så bra tema i ens väg.

    SvaraRadera
  10. Stort grattis till målgången! Mycket fin sista bild, och även jag vill tacka:) Vi ses troligen under 2014 års utmaning också!

    SvaraRadera
  11. Vacker slutbild på årets 365-utmaning, bra gjort! Jag kommer inte att delta näst år men ska försöka kika in och se vad som händer och sker. Gott nytt år!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.