lördag 10 maj 2014

FOTO 130 MAN (179)





11 kommentarer:

  1. Tänk så många ord vi har som betyder mer än en sak :) Det gäller att komma ihåg det ;) speciellt i en fotoutmanings som den här :)

    SvaraRadera
  2. Fin häst med en lång och fin man.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin häst med härlig man!

    SvaraRadera
  4. Precis så tänkte jag illustrera temat också. Spanar efter vackra hästar med den perfekta manen när jag är ute och kör. Får se om det blir napp. Annars får jag väl fota gubben. ;)
    Fin bild och fin häst. :)

    SvaraRadera
  5. Underbar bild på manen - och själva hästen förstås!!

    SvaraRadera
  6. Kul med olika aspekter på ordet man….

    SvaraRadera
  7. Snygg man! och kanske är det en man också fastän av "hästlig" sort ;-))

    SvaraRadera
  8. En riktig gosehäst. Fin bild!

    SvaraRadera
  9. Fint porträtt av hästen och manen.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.