lördag 14 juni 2014

FOTO 165 HATT (90)




6 kommentarer:

  1. Elegant hatt! Jag tycker inte det är ofta nu för tiden att man ser dam med hatt.....

    SvaraRadera
  2. Underbart vacker hatt du lyckats fånga!!!! ;D

    Min knöl är en STOR skål som rymmer många kosor och
    de fanns 2 på auktionen den andra plockades bort då min
    blev billig som en plastkosa kostade, jag var jätteglad över
    fyndet!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  3. Tjusig hatt! Inte så ofta man ser hattar av den modellen. Roligt att du den på bild! :-)

    SvaraRadera
  4. Tjusig hatt! Det är inta alla som klär i hatt. Undrar hur jag skulle passa i den hatten ;)

    SvaraRadera
  5. ahaa nu fattar jag vem som hade denna hatt....skojare där!

    SvaraRadera
  6. Piffig hatt på en dam som kan bära upp den.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.